We verbinden de FOPEM-scholen digitaal via MS Teams. Vooral administratieve krachten en coördinatoren worden geacht het platform intensief te gebruiken. Nieuw of onwennig in het gebruik van MS Teams? Volg dan zeker dit webinar.
Wat leer ik tijdens deze nascholing?
Je leert het platform 'MS Teams' in detail kennen
Je krijgt inzicht in de structuur en afspraken die we binnen FOPEM-SOM hanteren op MS Teams
Hoe verloopt deze nascholing?
Aan de hand van een aantal demonstraties overlopen we de
structuur: kanalen, tabbladen, we-zone en me-zone,...
inhoud: opbouw van de kanalen en bestanden, belangrijke tabs en documenten (bijv. personeelspuzzel, aanvraagformulier Informataccount)
afspraken: hoe een post plaatsen, hoe iemand taggen, meldingen
van het team voor administratieve krachten.
Praktische informatie
De sessie wordt verzorgd door kernmedewerker Karolien Belet (karolien.belet@fopem.be)
Doelgroep: administratieve krachten en coördinatoren
Het gedetailleerde programma wordt steeds een week voor de sessie gedeeld op MS Teams.
We bieden dit webinar twee keer aan. De inhoud is telkens hetzelfde.
DATUM | UUR | LOCATIE | EXTRA INFO |
Optie 1: donderdag 26 september 2024 | 14u00 - 15u30 | Digitaal, via MS Teams | Deel specifieke vragen op voorhand via MS Teams (team Administratieve krachten) |
Optie 2: maandag 7 oktober 2024 | 10u00 - 11u30 | Digitaal, via MS Teams | Deel specifieke vragen op voorhand via MS Teams (team Administratieve krachten) |
Comments